| Utama | Post Baru | Kemaskini | Masuk | Keluar |

Saturday, May 15, 2010

Nak pergi ke tak nak pergi nie....

Baru-baru nie aku dapat sms dan email daripada Uitm. Dapat panggilan temuduga kat Uitm Shah Alam. Hati nie berbelah bahagi sama ada nak pergi atau tak. Kalau pergi tak pasti lagi dapat ke tak kan... Itu semua nasib. Cik Abang suruh aku pergi, tapi dia kerja. Macam mana nak pergi. Dah la aku nie jarang turun Shah Alam... Boleh kira la berapa kali je....Ermmmm....


0 comments:

Post a Comment

 
Copyright 2010 by Sejenak D'Husza.