| Utama | Post Baru | Kemaskini | Masuk | Keluar |

Saturday, May 08, 2010

Aduhai Qayyum......

Pukul 5 petang tadi aku terima mesej daripada adik aku yang tinggal di Senawang, Negeri Sembilan. Anak adik aku, Qayyum kena tahan wad di Hospital Tuanku Jaafar Seremban kerana suspek penyakit kaki, tangan dan mulut... Kesiannye Qayyum... Patut la asyik meragam, sebab badan tak sihat. Harap2 tak ada apa2 la...

Mula2 adik aku ingat anaknya terkena cacar air @ demam campak... Tapi bila check up, doktor suspek penyakit lain pulak.. Semoga adik aku sabar dan tabah menghadapi dugaan ini... Allah sentiasa menguji hamba-hambaNya. Moga Qayyum cepat sembuh dan boleh bermain seperti selalu.... Amin..

1 comments:

Love Journal Of HazlizaHusaini'S Family said...

semoga qayyum cepat sembuh..amin

Post a Comment

 
Copyright 2010 by Sejenak D'Husza.